- Εμφανίσεις: 955
Δημοσιεύθηκε: 13/12/12
Μερικά martini, λίγα γεύματα εργασίας και κάποιες κοινωνικές εκδηλώσεις? αυτή την εικόνα είχαμε μέχρι πρότινος οι περισσότεροι για τον κόσμο της διαφήμισης και του marketing, όπως αποτυπωνόταν και από παλαιότερες τηλεοπτικές σειρές. Όχι πια όμως.
Μία νέα γενιά στελεχών, εξοπλισμένη με δεδομένα εκατομμυρίων terabyte αναλαμβάνει το διαφημιστικό κόσμο του σήμερα. Έχουν εκπαιδευτεί να δημιουργούν εξελιγμένα αυτοματοποιημένα συστήματα για την αγορά και την πώληση διαφημίσεων, για να ερευνούν μοτίβα και να βρίσκουν αλγόριθμους ώστε να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα του marketing.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Becky Wang, της οποίας η πρώτη της δουλειά ήταν το 1998 σε μία εταιρεία πληροφορικής για τον χρηματοοικονομικό κλάδο. Δημιουργούσε μοντέλα trading για proprietary μετοχές που χαρτογραφούσαν τη σχέση ανάμεσα στα ποιοτικά στοιχεία (όπως οι εκθέσεις, οι αξιολογήσεις των ρυθμιστικών αρχών) με ποσοτικά στατιστικά όπως η πορεία των μετοχών.
Σήμερα, η 35χρονη πλέον Wang ηγείται μίας ομάδας επιστημόνων στην Droga5, μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρίες στο διαφημιστικό κλάδο, για να αλιεύσει πληροφορίες με τον στόχο της αποκάλυψης τάσεων ως προ της ανθρώπινη συμπεριφορά και να ξεκλειδώσει νέες δημιουργικές ιδέες για διαφημίσεις, προϊόντα και υπηρεσίες.