- Εμφανίσεις: 1043
Δημοσιεύτητε 22/2/2013
Κάθε επιχείρηση, ασχέτως μεγέθους, για να κάνει τα πρώτα βήματά της στον επαγγελματικό τομέα στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί, να αναπτυχθεί και να προωθήσει σωστά το προϊόν ή την υπηρεσία την οποία παρέχει στο καταναλωτικό κοινό της, δημιουργεί το λεγόμενο "επιχειρηματικό πλάνο" της.
Αυτό το πλάνο αποτελεί και τον οδηγό της για την σωστή οργάνωση, εκτέλεση και επίτευξη των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων που έχει θέσει.
Καθώς όμως η "τέχνη" του management και της διαχείρισης των προαναφερθέντων επιχειρηματικών πλάνων εξελίσσεται συνεχώς, κατόπιν έρευνας και διαλόγου, παρατηρείται μία σύγχυση μεταξύ δύο πολύ ουσιαστικών εννοιών στα πλαίσια της διαμόρφωσης του σχεδίου ανάπτυξης μίας επιχείρησης: της στρατηγικής διαχείρισης (strategic management) και του στρατηγικού σχεδιασμού (strategic planning).
Μπορεί να φαίνεται πως αυτή η λεπτομέρεια είναι ψιλά γράμματα όσον αφορά το στήσιμο και την επιτυχή ανάπτυξη μιας εταιρείας, αλλά καθώς αυτή εξελίσσεται πρέπει να υπάρχει μία ξεκάθαρη ιεραρχία ως προς την διαδικασία της οριοθέτησης στόχων και της λήψης αποφάσεων εντός αυτής, ώστε να δουλεύει ως ένας υγιής οργανισμός.